Liebster Award i parę słów o Wercenzentce

Dzisiejszy post będzie zupełnie inny od wszystkich, bo po raz pierwszy zostałam nominowana do Liebster Award czyli nagrody przyznawanej za dobrze wykonaną robotę. Za nominację dziękuję Cukrowemu Pióru z Hogsmeade z bloga Książki życiem . Dostałam 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć i w rzeczywistości powinnam nominować kolejne 11 osób, ale tym razem tego nie zrobię, chyba, że ktoś bardzo by chciał to proszę pisać w komentarzu, a ja zadam swoje pytania.

1. Jaką książkę teraz czytasz lub przeczytałaś?

Gdybym chciała wypisać wszystkie moje przeczytane pozycje to chwilę by to zajęło. Aktualnie czytam ,,Gwiazd naszych wina”, myślę, że dla wielu znana książka. Jak najszybciej postaram się ją zrecenzować i będzie to kolejny post z cyklu #książkavsfilm. Recenzja na pewno pojawi się niebawem, bo muszę przyznać, że się wciągnęłam. Oprócz tego czytam jeszcze drugą część ,,Perciego Jacksona”, ale ostatnio jakoś mozolnie mi to idzie.

2. Cytat na dziś?

”Gratuluję każdemu kibicowi, który wytrzymał przed telewizorem do końca.”

Cytat bardzo sportowy, a konkretnie piłkarski. Dzisiaj niestety przeżywam małą załamkę, bo trener mojej ulubionej drużyny ogłosił odejście. To zdanie przypomina wszystkim kibicom, jaki jest naprawdę, zawsze zabawny i z poczuciem humoru, a w sercu zawsze będzie miał Borussię.

3. Najdziwniejszy sen, a może najpiękniejszy?

Przyznam szczerze prawie nigdy nie pamiętam swoich snów, zazwyczaj są one świetnymi pomysłami do napisania jakiegoś opowiadania, ale po przebudzeniu nagle wszystko znika. Jeden sen, który dobrze zapamiętałam z czasów gdy miałam chyba 4 lata to ten, w którym gonił mnie aligator po pokoju. To był okropny koszmar,a zarazem najdziwniejszy i krzyczałam nawet przez sen. Niestety nie mam pojęcia jaki był najpiękniejszy, bo większość poszła w zapomnienie.

4. Opisz się za pomocą 5 przymiotników.

Zmienna, uparta, nieogarnięta, uśmiechnięta, marząca.

5. Masz jakieś pasje?

Chyba każdy człowiek na świecie ma jakąś pasję. Dla jednych jest nią gra na komputerze dla innych niekoniecznie. Ja mam ich kilka. Jedną z nich oczywiście są książki, bez nich nie ma życia. Kolejną pasją jest uprawianie sportu, nie mogę tak po prostu siedzieć i nic nie robić, muszę być ciągle w ruchu, chodzę na siłownię i klepię w piłkę do siatkówki. Na dodatek jestem ogromną fanką piłki nożnej. I raczej ostatnią z tych najważniejszych dla mnie pasji jest muzyka. Lubię grać na fortepianie tylko i wyłącznie utwory, które sama wybiorę. Oprócz tego kocham słuchać różnych piosenek, szczególnie w gatunku indie rock i rock alternatywny. Mój ulubiony zespół to zdecydowanie Imagine Dragons.

6. Największa głupota w XXI w.?

Ciekawe pytanie wymagające dłuższego zastanowienia się, bo takich rzeczy z jednej strony jest całkiem sporo, a z drugiej  strony nie wiadomo o której napisać. Powiem co dla mnie jest największą głupotą zaobserwowaną w środowisku młodzieżowym. Zdecydowanie chodzi tu o najnowsze ”trendy językowe”. Od dłuższego czasu wszędzie słyszę:

„-Ale on jest swag, lol!

-Nooo, yolo.”

I większość czternasto- , piętnastolatków używa takich słów nie znając nawet ich znaczenia. Osobiście ja też nie ”ogarniam” ich, ale moim zdaniem brzmią lekko głupkowato i są tylko po to żeby przypodobać się innym.

7. http://www.jakaksiazka.blogspot.com/p/blog-page_1.html Co Ci wyszło?

”Trafił do Azkabanu, bo jechał na gapę podczas pierwszej podróży do Hogwartu.”

8. Próbowałaś pisać kiedyś własną książkę?

O, bo to raz. Kiedyś nagryzmoliłam nawet około 15 stron A4 długopisem, pisałam o tym tutaj . Niestety albo i stety zaniechałam prób kontynuowania tej „powieści”, bo chyba coś nie wyszło, ale przyznam dalej staram się coś stworzyć.

9. Masz dziwne nawyki?

Oczywiście! 😀 Kiedy nudzi mi się albo jestem zdenerwowana to często skubię usta. Myślę,że to baaardzo dziwny nawyk.

10. Twoje marzenie z dzieciństwa?

Oprócz marzenia zostania księżniczką i mieszkania w zamku to było zostanie pisarką, pójście do Mam Talent, gra na kilku instrumentach, podróżowanie i wiele więcej, ale teraz nie pamiętam.

11. Twoja najbardziej absurdalne marzenie, teraz?

To też przyznam ciężkie pytanie. Ogólnie dużo marzę i jak dla mnie wszystkie marzenia są do zrealizowania. Bardzo bym chciała być w przyszłości rozpoznawalną osobą na świecie, bo dzięki temu miałabym niezły wpływ na media i prasę, mogłabym pomóc w rozwiązywaniu różnych problemów. Powiedzmy, że to jest mało realne, ale ja wierzę, że jeżeli będę dążyć nawet do najdziwniejszego celu to mi się uda. Więc kto wie. 🙂

Ten post pisało mi się bardzo miło i chyba wymyślę jakąś podobną serię, bo odpowiadanie na takie pytania zajmuje czas w ciekawy sposób.

Jedna myśl nt. „Liebster Award i parę słów o Wercenzentce

Skomentuj

