RIP IT or SHIP IT Book Tag

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym w historii bloga TAGIEM. Myślę, że niektórzy znają RIP IT Or SHIP IT, a ponieważ dzisiaj wypadają Walentynki to pomyślałam, że mogę się z tym pobawić. Wszakże dzień miłości to i post o miłości… przynajmniej domniemanej. A oto 14 par z okazji 14 lutego!

Seth Sorenson (Baśniobór) i Wioletka Baudelaire (Seria Niefortunnych Zdarzeń)

Untitled designOdważny Seth z „Baśnioboru” i nasza kochana, inteligentna Wioletka z „Serii Niefortunnych Zdarzeń” to jak dla mnie para idealna. Myślę, że swoimi charakterami w pewien sposób się dopełniają i wydaje mi się, że razem wiele by zdziałali i pokonaliby niejedno zło czyhające za rogiem.

SHIP IT

Jan Bytnar (Kamienie na szaniec) i Tessa Young (After)

Untitled design (1)Ugh… Wylosowały mi się postacie totalnie odmienne, z innych czasów i zupełnie niepasujące do siebie. Według mnie. No bo jak można shipować młodego mężczyzna, którego znamy tylko z tego jak walczył na froncie w obronie ojczyzny i dwudziestopierwszowieczną bohaterkę książki takiej jak „After”? Jestem na nie!

RIP IT

Kuba Guzik (Kuba Guzik i maszynista Łukasz) i Julia Ferrars (Dotyk Julii)

Untitled designJakby to powiedzieć… trzynastolatek i osiemnastolatka? (Kuba chyba miała 13, ale nie pamiętam :P) Być może wiek to tylko cyfry, ale w tym wypadku te liczby trochę nie za bardzo tu pasują. A poza tym Kuba kojarzy mi się za bardzo z początkami mojego czytelnictwa, a Julię poznałam całkiem niedawno temu.

RIP IT

Quentin Jacobsen (Papierowe Miasta) i Mia Hall (Zostań jeśli kochasz)

Untitled design (4)No, no, ciekawie. Obie postacie są mniej więcej w tym samym wieku, więc cyferki się zgadzają. 😀 Co do charakterów to jak dla mnie są one bardzo podobne i mi taki parring jak najbardziej się podoba.

SHIP IT

Magnus Bane (Dary Anioła i Diabelskie Maszyny)  i Clary Fray (Dary Anioła)

Untitled design (5) — kopiaTo chyba jakieś przeznaczenie, dwa razy wylosowałam tą parę i to musi coś znaczyć. Za pierwszym razem pomyślałam, że źle pomieszałam losy, ale kiedy za drugim razem wyciągnęłam ze słoiczka Magnusa i Clary to, to był znak. Wprawdzie ciężko mi jest wyobrazić sobie ich razem, ale mimo wszystko ich shipuję.

SHIP IT

Cztery (Niezgodna) i Sarah Alopay (Endgame)

Untitled design (7) — kopiaChyba bohaterów z podobniejszymi charakterami i zainteresowaniami nie dało się już wylosować. Zarówno Tobias jak i Sarah są waleczni, lubią się bić i ratować świat. Ich związek mógłby być bombowy, dosłownie i w przenośni.

SHIP IT

Miles Halter (Szukając Alaski) i Pollyanna (Pollyanna)

Untitled design (3)Miles i Pollyanna? No nie wiem. Pollyanna bardziej pasowałaby mi do Janka Bytnara, ale według mnie Miles jest trochę zbyt „nowoczesny” dla niej. Wydaje mi się, że mogliby być dobrymi przyjaciółmi, ale parą raczej nie.

RIP IT

Piotruś Pan Przygody Piotrusia Pana) i Nina (Tajemnica Diabelskiego Kręgu)

Untitled design (6) — kopiaPiotruś Pan i Nina to bohaterowie z książek mniej więcej dla podobnej grupy wiekowej odbiorców, no może „Tajemnica Diabelskiego Kręgu” nie będzie odpowiednia dla czwartoklasisty, choć w sumie czemu nie. W tym wypadku Ninę mogę trochę porównywać do Wendy, wydają się całkiem podobne, a Wendy bardzo lubiłam. Werdykt:

SHIP IT

Percy Jackson (seria o Percym Jacksonie) i Adelice (Przędza)

Untitled design (8)W całej serii o Percym Jacksonie zatrzymałam się po drugim tomie, więc moja opinia będzie głównie oparta na obrazie mojej wizji Perciego „na początku”. Jak dla mnie coś w tym parringu nie gra, Adelice to zupełnie inna bajka niż Percy. On zabawny, nieogarnięty, ona z ciętym językiem, zagubiona, ale jednocześnie pewna siebie. Chyba jednak to nie to.

RIP IT

Augustus Waters (Gwiazd naszych wina) i Ginny Weasley (Harry Potter)

Untitled designNie wiem czemu, ale jakoś nie przepadam za parami magiczno-niemagicznymi. Oczywiście, nie obrażam mugoli, ale sorry Gus, o wiele lepiej wyglądałeś z Hazel, a ty Ginny z Harrym.

RIP IT

Bilbo Baggins (Hobbit) i Tessa Gray (Diabelskie Maszyny)

Untitled design (9)Hmm… Bilbo i Tessa jak dla mnie przyjaciółmi mogliby być, sądzę nawet, że najlepszymi. Niemniej jednak jako para według mnie, w ogóle nie pasują do siebie.

RIP IT

Erik (Przędza) i Katniss Everdeen (Igrzyska Śmierci)

Untitled design (11)Ciężko mi  jest wyobrazić sobie Katniss z kimkolwiek innymi niż z Peetą. Erika utożsamia z księciem z bajki, samo imię jest takie królewskie, a Katnis… Katniss to Katniss i jeszcze ten jej temperament. Nie każdy może ją ogarnąć i chyba Erik po prostu nie dałby rady.

RIP IT

Patch Crispiano (Szeptem) i Penny Porter (Girl Online)

Untitled design (10)W  tym wypadku chyba jest na odwrót, to Penny by wymiękła. W końcu Patch to ten groźny i tajemniczy, z sekretami, a ona to taka słodka Mysia-Pysia. Po prostu nie potrafię wyobrazić ich sobie razem. (P.s. Tak, wiem, że to Zoella, ale chyba ona najbardziej pasuje do wizerunku Penny.)

RIP IT

Staś Tarkowski (W pustyni i w puszczy) i Liesel Meminger (Złodziejka książek)

Untitled design (12)Tutaj, tak samo jak porównałam Ninę do Wendy, tak mogę porównać Liesel do Nel. Są do siebie bardzo podobne, obie waleczne, ale jednocześnie na swój sposób dziecięce. Czyli co? Shipuję? O tak.

SHIP IT

 

Podsumujmy ten TAG. Wyszło, że na 14 par aż 8 ripuję. To chyba oznacza, że albo moja ręką nie ma szczęścia do losowania (gdyby były Igrzyska Śmierci pewnie sama siebie bym wylosowała) albo jestem aż tak nieromantyczna. W końcu przecież miłość nie wybiera, no bo właściwie to czemu Percy nie może być z Adelice, a Patch z Penny? Moje wewnętrzne trzecie oko (za dużo Teen Wolf) mówi, że po prostu nie mogą być razem i już!

A na sam koniec wisienka na torcie czyli parę Walentynkowych zdjęć z specjalnej sesji do posta zrobionych przez wspaniałą Gosię! A modelką oczywiście Booka! Właśnie tak się losuje! Booka wie co robi. 😀

IMG_9183

IMG_9184

IMG_9179

IMG_9299

IMG_9298

 

Skomentuj

