„Papierowe miasta” – KONKURS

A oto zapowiadany konkurs! Nagrodą (jak zapewne można się domyślić po zdjęciu :P) jest książka Johna Greena „Papierowe miasta”, wiem, że pewnie wielu z Was już ją ma, ale zapewne znajdą się tacy, którzy chcieliby ją nabyć, w tym wypadku wygrać. Dostałam drugi egzemplarz i stwierdziłam, że głupotą by było gdybym pozwoliła mu się marnować. W prawdzie na blogu nie było recenzji, ale z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić. Akurat przeczytałam ją w okresie kiedy nie miałam zbytnio czasu na recenzowanie, pisałam o tym w ostatnim poście, stąd ten brak. Jednak gdybyście chcieli przeczytać opinię, która jest podoba do mojej to mogę Wam polecić bloga „Książki Moni”.

Przejdźmy zatem do zasad. 🙂

  1. Organizatorem konkursu jest Wercenzentka.
  2. Konkurs trwa od 23.02.2016r. do 05.03.2016r. do godziny 23:59.
  3. Sponsorem nagrody jest autorka tego bloga –Wercenzentka.
  4. Aby wziąć udział w losowaniu należy:
  • napisać w komentarzu: „Zgłaszam się” czy coś w tym stylu, Wy wiecie o co chodzi 😀
  • napisać w komentarzu swój mail,
  • polajkować fanpage na Fb
  • bonusowo, z korzyścią dla mnie możecie poudostępniać info, ale nie zjem nikogo jeśli tego nie zrobi 😛
  1. Wysyłka obejmuje teren tylko Polski.
  2. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się najpóźniej do 06.03.2016r.
  3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej mailowo.
  4. Na podanie adresu zamieszkania w mailu czekam maksymalnie tydzień od wysłania powiadomienia o wygranej.
  5. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
  6. Warunkiem odbycia się konkursu jest zgłoszenie się minimum 15 osób.

20150521141123

Do dzieła! 🙂

A jak zapewne zauważyliście właśnie dołączyłam do zBLOGowani.pl i możecie mnie tam również śledzić. 😉

18 myśli nt. „„Papierowe miasta” – KONKURS

Skomentuj

